Entrades per a la nova exposició immersiva "La Ruta: Modernitat, cultura i descontrol" ja a la venda.

Visites guiades patrimonials

Permanent. Dilluns i caps de setmana (DV, DSS i DG)

L’edifici restaurat per la Fundació Per Amor a l’Art oferix visites guiades per les seues històriques i contemporànies instal·lacions. La visita recorre, de la mà de guies amb formació especialitzada, els espais que conformen un conjunt patrimonial únic a la ciutat de València.

  • Una antiga fàbrica de bombes hidràuliques amb una preciosa façana Art Déco construïda en 1930 per l’arquitecte Cayetano Borso di Carminati.
  • Un refugi de la Guerra Civil que recorda que ací es fabricaven bombes de morter durant este període.
  • Un celler del segle XV, és a dir, de l’època del descobriment d’Amèrica, totalment rehabilitada.
  • Un jardí mediterrani, que va ser el pati posterior de la fàbrica, ara ple de vida en el que habiten més de 120 espècies.

HORARI:

  • Dilluns a les 12h, 13:30h i 17:30 h.
  • Divendres a les 17:30h.
  • Dissabtes i diumenges a les 12h, 13:30h i 17:30h.

Duració: 1 hora. Idioma: Castellà, excepte les sessions de les 13:30h bilingüe castellà/anglés.

*Tots els espais estan adaptats per accedir amb mobilitat reduïda excepte el refugi.

Subscriu-te